close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לתחזק מעליות באופן מקצועי?

מערכת שורשטז ניסן, תשעח01/04/2018

תחזוקה של מעלית היא תנאי חשוב לשימוש במתקן זה. בעזרת תחזוקה מקצועית ניתן לשמור על המעלית הן מבחינה אסתטית, הן מבחינה שימושית והן מבחינה בטיחותית. כיצד עושים זאת? ומדוע הדבר חשוב?

תגיות:
בבניינים רבי קומות מעלית היא ממש בגדר חובה. אולם כדי שהיא תשרת את אלו המשתמשים בה נאמנה, ותהיה שימושית אך גם בטיחותית, יש לשמור על תחזוקה ואחזקה נאותה של המעלית. ללא התחזוקה המתאימה המעלית מסכנת את חייהם של הדיירים ולכן החשיבות של תחזוקה שוטפת היא בלתי נמנעת. כתוצאה מכך משרד התמ"ת קבע הנחיות, חוקים, תקנות וקווים מנחים אשר מגדירים את מידת התחזוקה הנדרשת וישנם אנשי מקצוע וחברות אשר מציעים שירותים נרחבים ומקיפים בתחום.

שירות מעליות מבית ברלינר
אם חיפשתם חברה מקצועית שתסייע לכם בעבודת התחזוקה, ברלינר מעליות זו חברה אשר מספקת שירות מעליות מקיף ומקצועי. החברה פועלת בתחום כבר שני עשורים ומתמחה בכל אשר קשור למעליות, לרבות התקנתן ותחזוקתן לאורך השנים. מלבד תחזוקה שוטפת על כל הנדרש בכך, החברה מספקת גם שירות טיפולים בזמן חירום וזמינה ללקוחותיה סביב השעון, בכל שעה ולמטרת טיפול בכל תקלה עמה מתמודדים.

שכירת חברת לניהול ואחזקת מבנים
ברלינר מעליות מספקת שירותי מעליות וידועה כמומחית בתחומה, אולם אם ברצונכם לשלב את תחזוקת המעלית עם שפע של שירותי אחזקה נוספים בבניין המשותף, כדאי שתבחרו לתפקיד חברה המתמחה בניהול ואחזקת מבנים. חשוב לבחור בחברה אשר מציעה ללקוחותיה שירותים מקיפים במיוחד ובכך את התמורה המלאה להשקעה. החברה אמונה על ניהול ותחזוקה שוטפים של המבנה ובכלל זה גם של המעלית, כך שאתם יכולים לחיות בראש שקט ולדעת שיש מי שמטפל עבורכם בכל הפרטים הקטנים והחשובים.

תחזוקת מעליות שוטפת – מה היא כוללת?
תחזוקה ואחזקת מעליות כוללת מכלול פעולות שונות כגון: שימון צירים ומערכות מכאניות, בדיקת בלאי לרכיבי המעלית, חיזוק ברגים, בדיקת תקינות חיבורי החשמל ומעגלי הבטיחות, כוונון הדלתות, ניקיון המעלית ועוד פעילויות אחזקה ושימור כאלו ואחרות נוספות. קחו בחשבון שאחת לחצי שנה יגיע בודק מטעם משרד התמ"ת על מנת לבדוק את תקינותה של המעלית, כאשר במידה ולא תתאמו בדיקה, הדבר יכול להיחשב כעבירה פלילית. לכן פעם בחצי שנה יש ליצור קשר עם בודק מעליות מוסמך שיגיע מטעם משרד התמ"ת ובמקביל, לדאוג לליווי של נציג מחברת אחזקת המעלית עמה אתם עובדים.

בעזרת תחזוקה נכונה, עזרה מקצועית של חברה מומחית בתחומה ובדיקה של בודק מוסמך אחת לחצי שנה תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמעלית בטוחה לשימוש, כאשר במידה והתגלו ליקויים הם יטופלו בהקדם המידי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה